Babyshower

Åh vilka fina vänner jag har! Dom har verkligen överraskat mig ikväll. Klockan 18 blev jag upplockad, sen bar det av till Storforsen där dom hade gjort fint med ballonger och dukat upp buffé med allt möjligt gott :) Sen blev det en hel del surr, är väldigt sällan vi lyckas träffas allihopa så att dom hade bokat in och fixat för min skull var så himla roligt och jag kan inte beskriva hur glad jag blev! Jag fick tillochmed en present, dom har bokat in en fotografering i november :) Perfekt eftersom jag har svårt att få sånt att bli och det är ju så kul att ha fina bilder från när bebben är liten! 
 
 
Tack, världens bästa vänner! ♥♥♥


Kommentarer
Lina- Mamma till Wilma & Wiola <3

Nämen åå va fina å söta vänner du verkar ha ! Var rädd om dom !! Gu va gulligt av dom :)

2012-08-15 @ 22:26:06
URL: http://Liniz.blogg.se
hanna

Det är det minsta du är värld Evelna :-) En sån vän som du, borde alla få ha. Vad roligt att du blev så glad. Vi andra hade också lika trevligt :-)

2012-08-16 @ 08:01:56
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0