Triathlon

Idag är jag mycket piggare, skönt! Vaknade tidigt i morse så kring 8 var jag less på att vara själv, bestämde mig för att kunde inte jag sova så skulle inte Emil det heller. Så jag gjorde frukost som vi åt i sängen samtidigt som vi såg på OS.
Jag gillar när det är mycket sport på tv, finns alltid något att titta på. Idag blev det damernas triathlon och spännande var det, men ett silver var inte dåligt! :) Vi har även hunnit en sväng till storheden och nu sitter vi och funderar på vad vi ska hitta på resten av kvällen.

Åh jag är så himla sugen på kräftor, måste köpa hem och ha en liten kräftskiva någon dag. Är ju så gott med alla pajer och tillbehör också, mums!


Kommentarer
fanny

pax att va med på den skivan!! :) jag dör vad gott!

2012-08-07 @ 03:30:25
URL: http://obergfanny.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0