Helgen

Vi har verkligen haft fullt upp hela helgen, både varit borta mycket och haft främmande. I fredags var vi till syrran och spelade tv-spel och igår var vi först till Kisträsk där jag och Pernilla badade jacuzzi medans killarna såg fotboll och sen for vi hem och parkerade oss i soffan med en stor godisskål och såg Så mycket bättre. Eftersom det var Majas tur så satt jag som klistrad, älskar The sounds!!
Idag har Emils syster varit här med sin familj och hälsat på, sen följde vi dom på promenad när dom skulle hem :)

Har även impuls köpt en vagn i helgen, en Carena Easy. Elsa är ju för liten än men tänker att det blir bra till sommaren med en smidigare vagn när vi ska till stan, Stockholm och liknande grejer :)



Kommentarer
Jessika - Mamma till Milton ♥

En sån där har vi till Milton och har då bara gott att säga om den! Lättstyrd, lätt och enkelt att fälla ihop och få in i bilen samt att den tar liten plats. Korgen under rymmer massa också :)

2012-12-02 @ 19:35:04
URL: http://jessiiika.blogg.se
Anonym

Jättefin ;))) /svärmorfarmor ;))

2012-12-02 @ 23:58:21
Pernilla Öhman

den vagnen har jag köpt till wilmer också.. hoppas den lever upp till mina förväntningar

2012-12-06 @ 10:02:26
URL: http://pernillaohman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0