jäkla bilbarnstol!

Tjoho, äntligen fredag! Idag har jag och brorsan varit och lunchat med Emil på allmecan. Jag och Elsa skulle åka med brorsan och det var första gången jag skulle ha bilbarnstolen utan basen och det var lättare sagt än gjort kan jag lova! Efter att båda hade provat ett antal gånger gav vi till sist upp och Emil fick komma och hämta oss istället. Tror jag måste prova nån annan dag när jag inte har en otålig storebror och en gråtande bebis som stressar mig ;)

Igår var min barndomskompis Malin här och hälsade på, jag minns knappt sist vi sågs så det var roligt att träffas igen. Elsa charmade in sig och fick 2 presenter, ett gulligt mjukdjur och ett par byxor. Hon har verkligen varit bortskämd dom här månaderna och fått så fina saker av både släkt och vänner, jag blir lika glad och tacksam varje gång! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0