Onsdag 12.12.12

Godkväll på er! Här sitter jag i soffan och väntar på att Elsa ska äta klart och tänkte att då passar jag på att blogga. Hon brukar äta ganska länge så då sitter jag helst i soffan så man kan se tv eller kolla på datorn :)
Åh nu hör jag inifrån köket att dom spelar "last christmas" på p4, det är en av mina favorit jullåtar! Längtar riktigt mycket till julafton. Jag har jobbat varenda jul sen jag var 16, så det ska bli skönt att vara ledig hela dagen och kunna mysa med familjen.

Tidigare ikväll har vi varit hos mamma och kvällsfikat, var även sista avsnittet av Bonde söker fru så jag satt bänkad framför tv:n. Första gången jag såg det var vi på BB och jag minns hur jag satt och torkade tårarna i allrummet för att jag var full av hormoner och blev så rörd av programmet. Och nu blir Elsa tre månader på lördag, tänk så fort tiden går :)

Nu verkar tjejen var mätt, sov så gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0