underläpp

När jag var liten använde jag inte så mycket napp utan jag sög på underläppen istället, och Elsa är sin mamma upp i dagen! Hon har ju alltid gillat nappen men mer och mer spottar hon ut den och suger tag i underläppen istället. Idag hittade jag henne i babygymmet, hade spottat ut nappen och låg och lekte med djuren. Söt ungen :)
 
 


Annars håller vi oss inne i helgen, tempen visar -33! Fy fan vad kallt. Är det lika kallt imorgon har vi ändå tänkt trotsa kylan och åka till Emils syster för att fira lilla julafton och spela bingolotto. Och på måndag är det äntligen julafton, hoppas vi bara håller oss friska, våra nära och kära har både magsjuka och förkylning. Huvva!


Kommentarer
svärmor /farmor

ÅÅ lill hjärtat sötaste sötaste Elsa <3

2012-12-22 @ 16:44:49
Emma

Men herreguuuud sååå söt hon är!!!!!

2012-12-22 @ 17:53:07
URL: http://Ouzzo.blogg.se
Lillemor

Så underbart sött! Vi tänker på er idag!

2012-12-25 @ 14:16:53
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0