En i gänget

Godmorgon! Vilket riktigt halloween väder det är, grått och dimmigt :) Idag ska vi slappa här hemma innan vi ska fara till syrran på middag, och så måste vi ju såklart tända ljus på Elsas morfar och farfars gravar. Är så himla fint på kyrkogårdarna under allhelgona med alla ljus som lyser. Jag är så dålig annars på att gå till pappas grav men när det är allhelgona är jag alltid dit och tänder ljus och skänker honom en extra tanke, tänk om han hade levt hade han blivit morfar i år!

Förresten nu är jag också med i gänget, igår kom min nya iphone! Förmodligen är jag den sista med att skaffa instagram men om vill ni följa mig där heter jag evelinalid.
Ha nu en bra allhelgona/halloween, puss!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0