älskad från första stund

Goddagens!
Idag har tiden verkligen gått fort, har lunchat med tjejerna och sen har jag och Hanna suttit och pratat och druckit kaffe här hemma. Är väl sant som dom säger, tiden går fort när man har roligt!
Elsa har sovit och skrikigt om vartannat, hon verkar ha en gnällig dag idag. Så nu går Lars Winnerbäck och Peter Lemarc på repeat, Elsa har nämligen fattat tycke för dessa karlar och blir lugn som en filbunke och ligger bara och lyssnar när man slår igång musiken.

Har även slutat helt med mjölk nu, lillan blev nämligen som en prickigkorv så på bvc sa dom att det kunde vara mjölken och visst, det har blivit bättre. Fast nog är det besvärligt när man är van att äta vad man vill, vet inte hur många gånger jag har glömt av mig!
 
Elsa är hänförd av Peter Lemarc :)
 
 


Kommentarer
Emma

Det är verkligen bökigt i början men faktiskt vänjer man sig (om än jag blir arg varje gång jag går på Coop och inte bara kan köpa de jag känner för!!) hallå ge mig choklad!!
Så söt lilla Elsan är! Hoppas magen löser sig snart!

2012-10-22 @ 18:15:39
URL: http://ouzzo.blogg.se
Hanna

Trevligt har vi haft :) Men söt Elsa då, klart hon vet vilken musik som gäller!

2012-10-22 @ 20:44:52
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se
Lillemor

Men så söt hon är, mosters lilla humla! Skönt att musiken funkar, och skönt att hon inte bestämde sig för att gilla Ace Ventura eller nå annan skit!

2012-10-22 @ 22:39:40
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se
Hanna

Lilla gulle :) Bra att ni hittat något som får henne lugn, jag letar och provar med allt möjlig här hemma för att trollbinda vår Elsa :) Med Astrid var det tvättmaskinen, kan säga att vi tvättade många tomma maskiner mellan varven :P

Sv: Det var riktigt mysigt med prommis när det var stjärnklart, och sjungandet är snarare regel än undantag, Astrid älskar det..Ni får öva in många låtar med Winnerbäck och Lemarc att ta till på era promenader :P

2012-10-23 @ 13:46:15
URL: http://hannovsky.blogspot.som
Svärmor

Söt Lill <3 . Hon har redan bra smak ;)))))/farmor

2012-10-23 @ 21:36:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0