Men de blir bättre om vi e' tillsammans

Idag for vi till stan för lite shopping och när vi ändå var där passade vi på att kolla in när min brorson hade handbollscup i öjebyn, dom är ju så duktiga och söta där dom springer omkring!
Handlade mest till Elsa, kollade på lite kläder till mig själv men det är inte så roligt att handla när man ammar eftersom kläderna ska passa till det med. Och just amningskläder tycker jag ofta är ganska fula, så antingen är jag ful i amningströjor eller så har jag mina vanliga tröjor som inte alls är lika smidiga att amma i. Som att välja på pest eller kolera med andra ord. Hur som helst avslutade vi shoppingen med en fika innan vi styrde kosan hemåt.

Nu har jag tagit en lång dusch, tagit på mig mjukiskläder, slagit mig ner i soffan (och här ska jag sitta resten av kvällen!) och inväntar Så mycket bättre. Emil har jag snart tänkt skicka iväg på konsum för att handla godis, han vet bara inte om det än :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0