present

Blev kaffe och en massa surr med Fanny. Hon är duktig och äter cambridge, har provat nutrilett en gång och konstaterade att det var inget för mig. Däremot fick jag mer motivation att sluta fika, jag fikar nämligen varje dag. Ibland fikar jag tillochmed fast jag inte är sugen utan bara av vana. Så det ska jag försöka sluta med, punkt slut.
Hade tänkt ta en promenad men nu vräker snön verkligen ner så vi håller oss inne. Ida skrev att hon skulle komma förbi så nu sitter vi och väntar på henne istället.

När Emil kom hem från stan hade han med sig en present till mig, ett par örhängen :) Är så roligt att få presenter när man minst anar det. Fina du.
 
 


Kommentarer
Lillemor

Så romantisk han är din Emil, nu får han pluspoäng i min bok!

2012-10-17 @ 00:53:04
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Gölle bror :)

2012-10-19 @ 20:53:39
URL: http://liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0