Ett litet huvud

Som jag trodde hade bebisen kilat ner ordentligt med huvudet, så allt var i sin ordning. Skönt att få veta det nu så man inte kommer in på förlossningen med en bebisen i säte. 
Idag är Emil på jobbet så jag är själv hela dagen. Har varit och lunchat med Ida och Hanna, alltid lika roligt :) och nu hade jag tänkt försöka dammtorka lite. Det är verkligen något av det tråkigaste jag vet, men det ska ju göras nån gång. Får göra som mamma och slå på jättehög musik och låtsas att jag gör något annat. 
Sen skulle syrran komma hit och spela skipbo så då får jag ju en paus! :)     


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Men å spelar du skip bo? Då måste vi ta ett parti nån dag :) välkommen hit på middag snart :)

2012-09-05 @ 15:37:29
URL: http://liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0