Lilla Elsa

Bloggen kommer verkligen i andra hand nu för tiden. Dagarna springer iväg och att sitta framför datorn prioriteras inte högt. Snart blir Elsa 1 vecka, känns som att det var igår vi var på förlossningen.
Förlossningen gick riktigt bra, blev lite utdraget och jag var rätt slut men det är sjukt vilken ork man har när det väl gäller! Fast ska jag vara ärlig så var det inte så farligt som jag trodde, fast inte skulle jag vilja göra det allt för ofta ;)
Vi har verkligen fått världens finaste tjej, vi njuter av henne varje sekund. Fast dagarna mest består av matning, blöjbyten och sovning har vi det så himla mysigt. Fina fina lilla Elsa!  





Kommentarer
Hanna - sjuksköterskestuderande

ja, hon var verkligen sockersöt :)

2012-09-20 @ 22:26:25
URL: http://mittliviovik.blogg.se
Anonym

<3 söt fin lilla Elsa /farmor

2012-09-21 @ 07:09:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0