fullt upp

Vi har verkligen haft fullt upp från morgon till kväll hela den här helgen!
Vi började med att gå på mormors begravning i fredags, det var såklart jättetråkigt men samtidigt en väldigt skönt att få tänka på henne lite extra och ta ett sista farväl.
Lördag var vi hos David och Jennie hela dagen med en massa andra småbarnsfamiljer, vi satt ute och eldade till sent på eftermiddagen, såg hockey och gjorde god middag :)
Igår avslutade vi helgen med att äta lunch utomhus, fara på kalas hos syrran, kika på våran blivande lägenhet och äta middag ute.
 
Idag fyller min morfar 80 år, så ikväll vankas det ännu mer kalas! Mamma har tagit ledigt från sitt jobb för att hjälpa till hos morfar, så då passade jag på att bjuda henne på frukost. Eller när jag tänker efter tror jag faktiskt hon bjöd in sig själv, men mysigt var det i alla fall att få lite besök på morgonen :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0