påsken 2013

 
Alltså vilken påsk, och vilket väder! Vi bestämde oss för att stanna på hemmaplan i år men vi har ändå tagit oss ut och njutit av solen alla dagarna :)
Det är så himla roligt att ha skoter och pulka, känns så lätt att bara packa in sig i den och åka iväg. Vi har hunnit grilla lunch ute och blivit bjudna på middag både hos svärmor och min morbror, och i fredags delade vi upp oss så Emil for på killkväll och jag och Elsa for på tjejkväll.
 
Dessutom kom påskharen med två ägg till mig (kan väl kanske hända att jag för två veckor sen bestämt sa till Emil att det var bäst för hare-jäveln att han inte glömde bort mig.. :)
Känns verkligen som att jag har fått ny energi i helgen och imorgon börjar jag med att äntligen få fara till Jenny och fixa håret!


Kommentarer
svärmor

harejäveln =)))hade respekt ,ha ha

2013-04-01 @ 18:41:33
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Hahahaha

2013-04-01 @ 19:36:50
URL: http://liniz.blogg.se
Lillemor

Härligt ni verkar ha haft det! Saknar er, mina finisar!
Förresten: Vilken tur att harejäveln kom ihåg dig, annars hade han fort haft hela påsken förstörd!

2013-04-01 @ 22:59:07
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0