glest med inlägg

Jag har verkligen kommit av mig med bloggandet, dels för att det inte riktigt känns som att jag har tid men även för att vi inte har hunnit skaffa internet. Men jag ska försöka bli bättre på att skriva från mobilen :)

I huset händer det inte så mycket just nu, vi packade upp sista flyttkartongerna i helgen och fixade i ordning på altanen, så nu passar vi på och äter middag där medan vi fortfarande har sommaren kvar!

Vi har faktiskt tagit oss tid och farit och badat två kvällar på rad nu. Första fick Elsa följa med och hon som annars är en riktig badkruka gillade att sitta i sanden och plaska!
Igår när Elsa hade somnat för kvällen kom svärmor hit så jag och Emil for i väg själva och badade, mysigt!
Både jag och Emil älskar att bada ute på sommaren så det har blivit ett och annat kvällsbad genom åren! :)



Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Men sötaste Lill Elsa ❤ Lill Emil

2013-08-07 @ 13:10:52
URL: http://Liniz.blogg.se
Anonym

Älskade Elsa ❤så söt/kram från farmor

2013-08-12 @ 20:49:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0