gäsp!

Från att ha varit som en ängel på nätterna är Elsa nu som ett litet monster! Jag är så trött om dagarna så ibland känns det nästan som att jag är full!
Förut sov hon från 21 till 9 och vaknade och åt en gång. Nu somnar hon kring 19, sover till runt midnatt, vaknar och äter och sen är det som att hon inte riktig kommer till ro. Hon vrider och vänder, grymtar och tappar tutten. Kring 05, senast 06 bestämmer hon sig för att det är morgon. Dom tidiga mornarna kan  jag ta men om hon ändå sov gott fram till dess! Och jag undrar varför hon har börjat med detta?

Tips mottages gärna! /Zombie-mamman


Kommentarer
Anonym

Jag har en väldigt snäll unge så jag kan inte så mycket trick, men för oss funkar det att bara hålla honom vaken lite längre när han har börjat vända på dygnet

2013-03-01 @ 19:51:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0