knubbisen

I måndags var vi ju Bvc för vägning, mättning och vaccin. Det gick hur bra som helst, Elsa blev ledsen just när hon blev stucken men det gick över fort och sen har hon inte märkt av det nå. Och för mig gick det faktiskt också bra, haha! Och lillan har verkligen vuxit, 6585g och 67cm (det är grejer det där med ersättning!).
 
 
Igår hade jag först besök av Ida och Emma som var här och hängde på eftermiddan, jag vann över Ida fyra gånger i skipbo (hehe) och sen åt vi chokladbollar som jag hade bakat på morgonen :)
På kvällen gjorde jag först biffar till middag och sen hade vi föräldrautbildning där vi pratade om olycksfall, krupp, feberkramper och liknanade. Väldigt bra att dom går igenom sånt, hoppas bara man aldrig får användning för det!

Idag har brorsan varit här på morgonkaffe och sen ska vi försöka tajma in en promenad med syrran, en riktig syskon-dag med andra ord :)


Kommentarer
Lillemor

Ja, tack för promenadsällskapet idag! :)

2013-02-20 @ 20:41:00
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se
Anonym

Söta trollunge 💕💕/farmor

2013-02-21 @ 20:30:10
Anonym

Vad lite det låter, min vägde nästan 10 kg på 5 månaders kontrollen och hade samma längd. Flickor brukar ju vara mindre än pojkar men ändå coolt att det kan vara så stor skillnad

Svar: Ja. vilken skillnad! :) Då har Elsa ändå gått upp över ett kilo sen senaste kontrollen :)
None None

2013-02-22 @ 12:43:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0