måndag 13.01.28

Snön har vräkt ner hela dagen så jag bestämde att det fick bli en inne-dag idag. Pimpade ljuslyktorna till dopet med lite fina band och sen kom prästen som ska döpa Elsa hit för att prata igenom dopet :) Längtar så mycket till på lördag när vi får träffa alla vänner och släkt på en och samma gång. Vi hade först tänkt ha ett litet dop med endast dom allra närmaste men det slutade med att vi blir 60 personer, kul att släktingar man inte träffar så ofta också ville komma :)
Nu väntar jag mest på att Elsa ska vakna och Emil ska sluta jobbet, så då passar jag på att äta mellis (shit vad hungrig man blir av amningen) och dricker kaffe :)



Kommentarer
Lillemor

De blev ju jättefina! Jag längtar också till dopet! :)

2013-01-28 @ 21:51:15
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se
svärmor

blir jättemysigt =)

2013-01-28 @ 22:04:46
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Åh tack vad gullig du är :) Joo, nu är det äntligen nära på riktigt :D

2013-01-30 @ 14:14:45
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0