Nyårsfirande

2012 blir nog ett svårslaget år, inte nog med att Elsa kom till världen utan det föddes även 3 kusiner till henne!
Året började med att jag fick reda på att jag var gravid, en graviditet som var otroligt roligt men även väldigt jobbigt. Sen har jag även hunnit med att vara till Stockholm, vara sjukskriven, umgåtts med vänner, grillat, fått diskbråck, blivit mamma och moster, haft många myskvällar, kört skoter, varit till fjällen för första gången och såklart varit med min kära ❤
Livet har förändrats mycket under det här året och ibland har jag nästan inte hängt med i svängarna men så roligt det har varit och så lycklig jag är.

Igår firade vi in det nya året hos syrran, vi åt trerätters, spelade spel, surrade och skålade in det nya året. Grabbarna stod för matlagningen och dom gjorde så mycket mat att vi blev bjudna dit idag med, och eftersom det var oxfilé med hasselbackspotatis och pepparsås tackade vi mer än gärna ja! Så man kan säga att vi har firat in det nya året ordentligt :)



Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Fina <3

2013-01-01 @ 23:20:34
URL: http://www.liniz.blogg.se
Hanna - sjuksköterskestuderande

Det här året måste ha varit super för dig! :) Hon är såå söt lilla Elsa.

2013-01-02 @ 00:18:28
URL: http://mittliviovik.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0