En liten kudde och ett litet täcke

Igår for jag ner på byn för att fika med tjejerna, Emma bjöd upp på gudomligt goda bakelser (nu kommer jag inte ihåg vad dom hette, bakeoffy? eller nått liknande :)
Sen gick vi på byns affärer, jag skulle inte köpa något speciellt men mitt i alltihop så kom min kreativa sida fram och vi gick in på tygaffären så jag fick köpa tyg för att sy sängkläder till Elsas docksäng.
Sagt och gjort! När jag kom tillbaka till svärmor drog jag fram hennes gamla Husqvarna symaskin och satte igång. Jag har inte använt en symaskin på hur många år som helst men efter lite hjälp från svärmor blev dom färdiga och jag blev nöjd med resultatet.
 
 
Tadaa! :)
 
Annars händer det inte så mycket, Elsa verkar ha fått höstblåsor så hon har blåsor i och kring munnen + feber. Så vi är mest hemma och tar hand om henne, och eftersom hon mest vill vara i famnen passar jag på att mysa lite extra med mitt lilla hjärta dom här dagarna ♥
 


Kommentarer
svärmor,farmor

Blev jättefina =),å lilla älskade Elsa <3hoppas hon blir frisk snart

2013-07-08 @ 10:35:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0