Ösregn och konstiga drömmar

Elsa sover inte längre i våran säng och har inte gjort det på väldigt länge (förutom ibland på natten när hon vill komma över eller när hon är sjuk).
Men till saken hör den att jag ofta drömmer mardrömmar där hon faller huvudstupa ner från sängen och jag inte hinner ta fast henne. Ibland drömmer jag att det är på Emils sida hon ramlar och då har jag vaknat av att jag slår till honom (för att han ska vakna och ta fast Elsa). Dom gångerna har det varit en väldigt oförstående Emil som frågar vad f-n jag håller på med och tycker nog inte att det låter så trovärdigt när jag säger -jag drömde att Elsa ramlade ur sängen!
 
Elsa har faktiskt ramlat ur sängen två gånger utan att göra sig illa. Bilden är från när vi sov på hotell i Stockholm och det var en av gångerna hon kröp lite för långt och tippade över kanten.
 
För övrigt har vi nu flyttat hem till mamma och ska bo här dom sista dagarna innan vi får huset. Mamma och Torbjörn är i stugan så vi har huset helt för oss själva :)
Det är riktigt regnigt och kallt ute idag men förhoppningsvis kommer det bli uppehåll nån gång under dagen så vi kan gå in på byn och lämna nyckeln till vårat gamla hus till städfirman. Att boka flyttstäd är helt klart ett av mina bästa beslut, så himla skönt att slippa gör det själv. Värt var enda liten krona!


Kommentarer
svärmor

nu är det nära ,snart är ni med ett nytt hus =)
Håller med om flyttstäd det är underbart att slippa tänka på det:

2013-07-11 @ 00:51:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0