En dag i stan

Idag har jag, Elsa och syrran varit i stan och shoppat. Jag kan inte minnas sist jag for på en riktig shoppingdag, hur mysigt som helst! Vi gick på massa affärer, åt lunch på Nodo och gick på ännu mer affärer :)
Så nu har både jag och lilltjejen nya kläder. Dock vet jag inte om det var jag eller Elsa som blev mest trött av att springa på alla affärer, hon höll sig nämligen vaken hela tiden och blev väldigt övertrött och missnöjd när vi skulle åka hem. Men tillslut somnade hon gott i bilen.
 
Känns som att jag köpte en helt nya garderob till Elsa, men här är i alla fall några av plaggen :)
 
Till mig blev det bland annat det här linnet och nya sommarskor.
 
Jag åt en grymt god räksallad till lunch, Lillemor och Elsa busade mest :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0