flitiga mormor

Min mamma är faktiskt superduktig på att både sticka och sy, Elsa har fått många hemmagjorda plagg och så har vi plockat fram kläder som jag hade när jag var liten.
Bland annat jackan nedanför, hur fin är inte den? Känns såklart ännu mer speciellt att mamma har gjort den och jag har använt den :)
 
 
Idag har det varit riktigt varmt och skönt ute, vi har passat på och kört grejer till syrran där vi ska ha loppis på några helger och sen blev det grillat till middag även idag.
Nu ligger jag och kikar på inredning samtidigt som vi kollar på Mästarnas mästare. Tror det blir en tidig kväll, jag är så himla trött! 


Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Gu vilken söt liten jacka :)

2013-05-14 @ 08:45:00
URL: http://Liniz.blogg.se
Hanna

Jackan var ju super söt! Hon kommer vara som en karamell i den! :-)

2013-05-15 @ 21:50:34
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0