sol ute, sol inne, sol i sinne!

Jag njuter verkligen av dom här varma och soliga dagarna! Emil har farit till piteå en sväng och Elsa ligger i sin säng och sover middag så då passar jag på att kika lite på datorn. Tror vi ska ta en promenad och köpa glass sen när hon har vaknat :)

Igår var vi riktigt lata, köpte hem pizza till middag och sen gick vi ut på gården och satte oss i kvällssolen. Det är nått jag däremot kommer att sakna när vi flyttar, att bara kunna gå ut och sätta sig i gräset!
När Elsa hade gjort lagt sig för kvällen for jag ut och köpte olika ostar och kex och vi myste ner oss i soffan och såg filmen Ganster squad, den var helt okej!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Vilka fina bilder på er :)

2013-05-18 @ 22:08:05
URL: http://Liniz.blogg.se
svärmor

å söta fina älskade Elsa <3,å ni me förstås=))

2013-05-19 @ 19:23:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0