Det där med jul.

Jag hör överallt folk som berättar att dom har börjat julpynta, julklappshandla och spela julmusik. Själv har jag inte ens rört kartongerna med julpyntet eller funderat över pepparkakor.
Min kära vän Hanna har surrat om julbord, glögg och julbak i flera månader medan jag mest har tittat oförstående på henne. Jag känner inga som helst julkänslor och har tillochmed tänkt tanken att inte ens ha en julgran i år.. Hemska tanke va?
Förhoppningsvis börjar kanske jag också längta efter julen, det är ju trotts allt himla mysigt. Om inte annat får jag väl tvinga mig till det. Tror jag ska börja redan nu med att låta Tommy Körbergs ljuva stämma fylla huset med O helga natt, ja så får det bli!
 
Däremot har jag faktiskt beställt julkorten för i år. Det var ungefär som att ta kort på en virvelvind, men tillslut blev det ändå några riktigt fina :)

Några av dom mindre lyckade bilderna på lilla virvelvinden Lundberg.


Kommentarer
Hanna

Dina julkänslor kommer då du får smaka på mitt julbak ;-) Ser fram emot ett julkort från virrvelvinden!

2013-11-21 @ 20:12:18
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Men sötaste Elsa ❤ så kul att träffa er idag plus att få träffa er imorn ❤ kram

2013-11-21 @ 21:24:43
URL: http://Liniz.blogg.se
Susanne

Trollunge 😘

2013-11-22 @ 21:36:22
Lillemor

Jag tycker att bilderna har karaktär! Underbara unge! <3

2013-11-23 @ 22:26:41
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0