slutspurten

Nu när vi är inne på sista lediga veckan känns det som att vi har mer än någonsin att göra. Om dagarna har gått fort förut är det ingenting jämnfört med nu! Idag tog Elsa sovmorgon till klockan 08 och sen bar det av upp till församlingsgården för lek och bus. På väg hem gick vi förbi kontorsteknik och handlade det sista jag behöver för att göra klart Elsas första året-album (som äntligen snart är färdigt!)
Väl hemma somnade lillan i vagnen och Hanna och Melissa kom över efter lunch och hälsade på. Jag kan inte säga för många gånger hur skönt det är att bara ha några meter mellan våra hus, perfekt när man vill surra av sig men inte orkar fara iväg :)
 
 
 
Visst är lektältet där i bakgrunden fint! Däremot kan jag inte rekommendera att sitta två vuxna och två barn i det, blev som en liten bastu. Efter en stund började vi fundera på varför vi satt där inne i värmen och trängdes, haha! :)


Kommentarer
Hanna-Mamma till Melissa

Haha.. Börjar bara skratta då jag ser våran tält bild! Vilken hetta :P Undra vem som hade roligast. Vi eller småttingarna? Det behöver vi nog inte fundera på. Melissa verkar då rätt nöjd med att studera Elsas lampa!

2013-11-28 @ 16:45:28
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Men vilka söta tjejer ❤

2013-11-28 @ 21:48:40
URL: http://Liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0