fartfylld tisdag

Den här dagen har verkligen gått i en rasande fart! Morgonprommis, öppna förskolan i församlingsgården, kafferep hos fröken Isaksson och middag hos svärmor. Bara roligheter med andra ord! 

Nu har jag landat i soffan framför Äntligen hemma. Emil har farit iväg och jag har passat på att rengöra dusch och badkar, kanske inte det roligaste när man har hela huset för sig själv men behövligt. När vi inte badar så ofta blir det fort dammigt och när man väl kommer på att man ska bada vill man ju inte börja med att skrubba det rent! 

Provade köpa ett nytt tvättmedel förra veckan, och herregud så gott det luktar! Tjejerna undrade vad det hette och jag försökte förklara det genom att säga "på reklamen är det en familj som åker upp i himlen och hoppar omkring på blommor". Dom såg väldigt oförstående ut så nu visar jag istället! 

Luktar ungefär som den hemmagjorda mormorssaften med smultron, ni kan ju tänka er! :) 




Kommentarer
Emma

Finns det en öppen förskola i älvsbyn? :)

Svar: Ja, kyrkan har träffar tisdag och torsdag och sen har vi ju även familjecentralen som har på onsdagar :)
None None

2013-10-09 @ 07:00:01
Svärmor

Å det måste jag prova 😘😘

2013-10-20 @ 21:32:41
Sofia

Åh, den vill jag ha

2013-10-23 @ 11:04:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0