Fluginvasion

Jag har fått en förkylning som vägrar att släppa, är så jobbigt att vara täppt i näsan hela tiden! Dessutom har vi värsta fluginvasionen här hemma. Går inte att ha ytterdörren öppen en minut så har det kommit en en massa flugor, usch! Särskilt irriterande är det när man ska se film eller sova. Så jag sitter här med flugsmällan redo, och då och då lyckas jag få in en riktig träff!

Igår var i till Bodstrand där det bjöds på grillat, brännboll och fest! Fast jag höll mig mest till det grillade, så fick Emil sköta det andra ;) Så idag är en av oss lite sliten, fast tydligen inte nog sliten för att inte spela golf. Så jag får se handbollsfinalen själv, HEJJA SVERIGE!!!
(Ha, nu träffa jag en till fluga!) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0