i farten

Igår var vi på 3 månaderskoll på Bvc, vi kollade vikt och längd och så var det dax för vaccin. Det gick bra men lite jobbigt är det ju, jag är ganska sprut-rädd och tyckte det kändes lite i mammahjärtat. Så resten av dagen var Elsa ganska mammig och jag var ganska "Elsig" så vi hängde ihop förutom när jag var iväg till Jenny och färgade håret inför jul och nyår :)
Däremot ligger Elsa lite under viktkurvan så nu ska det ammas för fulla muggar så får vi se på två veckor, annars ska vi börja ge lite ersättning.

Idag har jag och syrran varit till Nyberga och hälsat på mormor. Jag är där alldeles för sällan och hinner alltid få dåligt samvete innan jag tar mig dit, så det kändes bra att hinna upp dit innan jul :)
Sen har Ida varit här och hälsat på oss, lika roligt som alltid!!
 

 



Kommentarer
Svärmor/farmor

Trollunge😘😍❤💙💚💜

2012-12-19 @ 22:17:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0