jag är så glad

Jag är så himla glad för min kompis Hannas skull, hon ska nämligen få en liten bebis i april! Det var så roligt när hon ringde och berättade, vi har nämligen länge pratat om barn och att det skulla vara kul att få ganska nära varann och nu kommer det bara skilja 7 månader mellan dom små liven!
Jag är faktiskt lite avis på henne som är gravid, fast det kan vara tungt är det ju så himla mysigt och förväntansfullt ♥


Haha den här bilden är sen vi höll på att svamla i Tärnaby för nått år sen, tänk så lite vi visste då och att det faktiskt är ett litet liv där inne nu!


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Så kul :)

2012-12-03 @ 13:44:34
URL: http://liniz.blogg.se
hanna

Haha!! Då var det endast en massa mat och chokladmintu i den magen ;-) Vad gullig du är! Jag är avis på dig som har en bebis! Vad gör du imorgon efter 13? tänkte kika förbi om de passar :-)

2012-12-03 @ 15:16:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0