Dagens funderingar

Godmorgon!
Jag ligger fortfarande kvar i sängen och kollar på Nyhetsmorgon, men ska snart kliva upp och umgås med Emil innan han far på jobbet. Jag har verkligen varit bortskämd som har fått ha han hemma så mycket, men nu har han börjat jobba 50 procent så jag och Elsan får ha lite egentid varje dag. Fast det är ganska mysigt att få ha hon lite för mig själv ;)
Nu berättade dom om en kvinna som hade fått lov att föda i hissen på väg upp på bb eftersom hissen hade gått sönder, ska ha varit spännande! Jag är verkligen glad att min förlossning gick så bra och utan komplikationer.
Nåja, det verkar bli fint väder idag så det blir nog en promenad sen, och städa borde jag också hinna med. Hejdå!



Kommentarer
Hanna - sjuksköterskestuderande

Så bra :) kanske har en till tävling någon gång. Antingen innan jul eller efter.

2012-11-08 @ 21:34:01
URL: http://mittliviovik.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0