TGIF

Då var det fredag igen och helg, tänk så snabbt veckorna går! Vi har nyss kommit hem från promenad och lunch på allmecan, och nu blir det lugna puckar några timmar. Jag fick för några veckor sen en inflammation i skinkan som gör att jag får himla ont när jag har suttit för länge så jag ska lägga mig och vila ett tag, himla besvärligt måste jag säga!

Ígår fyllde ju Emil år så vi hade kalas (heter det kalas när man fyller 27?) hela dagen. När alla magar var mätta och frammandet hade farit var vi nog lika trötta alla 3, så det blev en tidig kväll. Elsa som höll sig vaken nästan hela dagen igår är fortfarande trött och vaknar i princip bara för att äta innan hon somnar om igen.
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Det blev en lång å mysig eftermiddag ;)))kärlek till er alla 3 kram/svärmor

2012-11-24 @ 11:01:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0