Tiny minymo

Eftersom det var skyltsöndag igår så bestämde vi oss för att fara ut på byn för lite julklappsshopping. Efter att ha gått i nästan alla affärer våran by har att erbjuda så är jag nu klar med alla klappar förutom Emils. Så skönt!

Självklart var vi in på den nya barnklädesbutiken Happy som var en butik helt i min smak. Både lite billigare och dyrare kläder, så man kan köpa både åt sitt eget barn och om man vill köpa en present. Jag hittade en söt klänning från Minymo till Elsa och sen hade dom även öppningserbjudande så man fick köpa klänning, body, strumpbyxor och dreggellapp för 189:-,  så då passade vi såklart på!
 
Idag började dagen med att jag for till Erik Jonsson som kikade på min rygg, han sa att mitt bäcken hade vridit sig lite och att det kunde vara en av orsakerna till varför jag har haft så ont.
Sen så for vi på ungmamma, fast Elsa sov mest så jag passade på att surra med dom andra mammorna som var där :)
Syrran har äntligen kommit hem, så hon har varit här och hälsat på ikväll. Vi brukar vara med varann flera gånger i veckan men nu har dom varit borta i över 2 veckor så vi hade mycket surrande att ta ikapp!


Kommentarer
Hanna

Haha, ser att vi har samma smak ;-)

2012-11-27 @ 05:30:01
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se
Svärmor

Fina kläder till fina Elsa ;)) kul att din syster kommit hem , mysigt med syskon surr ;) kram

2012-11-28 @ 07:32:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0