brie ♥

Idag har jag haft en riktig slappar-dag och gått omkring i sovkläderna tills klockan blev 2 och jag bestämde mig för att ta en promenad in på byn. Gick på konsum och handlade ost och kex till ikväll, vi tänkte mysa till det lite extra och jag som har varit sugen på brie i ett år (fick inte äta det när jag var gravid och inte heller när jag var mjölkfri så nu jäklar!) tyckte att ost och kex skulle vara gott :)
 
 
Nu sover Elsa ute i vagnen och jag har kokat kaffe och tjuvsmakat chokladen, den var väldigt god kan jag tala om! :)


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Va mysigt? Men Vors jär vinflaskan? :)

2013-02-22 @ 17:02:58
URL: http://liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0