Elsa Elisabeth

Igår hade vi som sagt dop för Elsa. Både familjer, släkt och vänner samlades i kyrkan för att få vara med. Efteråt fikade vi smörgåstårta och drack kaffe innan vi öppnade alla fina presenter som Elsa fick. Det var en perfekt dag!
På kvällen var det en trött liten familj här hemma som låg utslagna i soffan innan vi gjorde en tidig kväll.
 
fredagkväll var vi och dukade och gjorde fint i församlingsgården

 
 

Elsa var glad och snäll under hela dopet och blev inte ens ledsen när prästen döpte henne, imponerande! och väldigt skönt för mig och Emil :)
 
Glömde helt bort att fota under fikat men tog i alla fall en bild på Elsa och hennes morbror John som även är Elsas gudfar! :) 
 
Idag är det kallt ute så vi har mest bara varit inne. Bjöd våra snälla föräldrar som har hjälpt oss i helgen på smörgåstårtan som blev över och ikväll tror jag vi ska se filmen hypnotisören. Har läst boken som jag gillade fast jag tyckte den var nog så hemsk, så ska bli kul att se den som film! :)


Kommentarer
Emma

Så fina!!!
Å hypontisören var jättebra!!!!:)

2013-02-03 @ 21:37:02
URL: http://ouzzo.blogg.se
Emma

Tack du! Elsa är också en riktigt liten skönhet :)
Vad kul att dopet blev lyckat, ser ni även fått en massa fint. Ni hade även samma präst som när vi döpte Melody, Yvonne :)

2013-02-06 @ 18:26:14
URL: http://emmaumeabo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0