Helgen

Som jag hade hoppats var det fint väder i helgen så vi passade på att vara ute och grilla. Vi har inte hämtat hem skoterpulkan från svärmor än så vi var bara här hemma på gården, lika bra det! Jag fick prova mitt nya smörgåsjärn och Elsa fick prova sin nya pulka :)
 
 
 
 
Annars i helgen har vi inte gjort så mycket. Bjöd mamma och Torbjörn på middag igår och i lördags såg vi film. Hamilton 2, mycket bättre än första om ni frågar mig.
Elsa som brukar lägga sig kring nio har helt ändrat sina vanor och har velat sova redan halv åtta flera kvällar nu, så då har vi verkligen haft tid att se film i lugn och ro. Däremot fortsätter hon med sin vana att vakna när Emils väckare ringer, så här i huset gör vi morgon klockan 06! Nåja, tur jag är morgonpigg :)

 


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Då kan ni passa på att se Arn filmerna som Emil fick av oss på sin födelsedag när han fyllde 26 :) hihi .. Snygg hon är Elsa på alla bilder :)

2013-02-18 @ 10:44:34
URL: http://liniz.blogg.se
svärmor

Mysig helg ,sååå söt lill ELSAn <3<<3<3<3.Pulka å grillning ,synd att vi inte kunde komma =)Har hon blivit kvällstrött lill donnan =)Kan va skönt med egen tid för dej å Emil.Jag tyckte det var underbart när barnen börja få sov tid på kvällen .Då fick man bara vara =).Tar hellre att dom vaknar tidigt.Då har man en lång skön dag att fylla med vad man vill(nästan),förutom alla måsten =)) Njut av mammaledigheten ,i vårsolen =)

2013-02-18 @ 12:14:51
Hanna

Bra att ni skottat fram grillen! Då väntar jag bara på dom sköna graderna så tar vi en grillunch någon dag ;) Så fin Elsa var i sin nya overall, super söt!

2013-02-19 @ 08:14:57
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0