tunga dagar

Herregud vilken jobbig vecka det här har varit! Mitt diskbråck har gjort så ont så jag har mått illa, det har inte hjälpt hur jag än har legat, stått eller suttit. Så tillslut kände jag bara hur all energi rann ur mig och jag tror jag har gråtit en hel flod.
Igår fick jag träffa läkaren och vi beslutade att det nog var bäst att sluta amma så jag kan börja ta mer smärtstillande än bara alvedon. Så igår på kvällen åt Elsa sin sista tisse-tår (haha, finns det nått fulare ord?!!) och har nu gått över helt till ersättning. Inte så kul men jag tror det är det bästa för både mig och Elsa i slutändan.
Nu har jag börjat ladda om batterierna och tänker ta nya friska tag och försöka tänka att det kommer bli bra! Och imorgon fyller jag ju faktiskt hela 22 år, bara av det blir man ju glad :)



Kommentarer
Pillan

Vad jobbigt, men skönt att du kan börja ta lite mer smärtstillande! oooooch, nu slipper du dessutom mjölkfritt!!! ;)

2013-02-09 @ 16:38:10
Hanna

Huvva vad jobbigt att ha så ont! Förhoppningsvis blir det snart bättre :) Förstår det kändes sorgligt med sista "tåren" men det kommer bli bra! Skriver som Pillan..Skönt att slippa mjölkfritt! ;)

2013-02-09 @ 19:13:13
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se
Svärmor

💕💕💕💕 .

2013-02-10 @ 08:03:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0