barnstol

När jag var gravid fick vi en barnstol av Emils farbror som dom inte använde längre. Den var träfärgad så jag har länge tänkt ta fram den och måla den vit men orken har inte funnits. Men nu börjar Elsa vara så pass stor att hon kan sitta i den och var med medans vi äter middag. Så jag bestämde att nu är det dax, så äntligen är den vit!
 
 
 


Idag är vi bortbjudna på middag hos syrran och som jag längtar! Det är så roligt att ha en storasyster som även är ens bästa vän. Lite lustigt att det blev så, för vi har kommit fram till att om vi inte hade varit syskon hade vi verkligen inte varit kompisar för vi är väldigt olika varann :)
Nu ska jag passa på att äta lunch medans Elsa sover!
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Söta fina älskade Elsa 💕❤. Å den blev jättefin Elsas stol ❤/svärmor farmor

2013-01-11 @ 08:38:35
Lillemor

Finis! :)

2013-01-15 @ 00:17:53
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Men oj så fin stol :D Vill också ha! Vad söt hon är elsa :)

2013-01-29 @ 21:30:20
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0