bästa vännerna!

Som jag trodde har veckan sprungit iväg och nu är det äntligen fredag! Ikväll ska jag fara till kisträsk och umgås med alla mina tjejer :) förutom Ida som inte kunde komma, tråkigt men som tur är träffar jag henne alltid nån gång under veckorna när hon kommer och hänger här hemma med mig och Elsan.
Det är första gången jag inte kommer vara hemma när Elsa ska läggas och Emil får vara med henne själv hela kvällen, känns lite konstigt faktiskt men man måste ju börja vänja sig nån gång :)
Vi hade tänkt ta en promenad till Emils jobb och äta lunch men det var nog så kallt på morgonen, nu har det blivit varmare så vi kanske ändå klär på oss och tar en promenad. Trevlig helg på er!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0