fredag, lördag och söndag

Nu är helgen snart förbi och nu är det bara sex dagar kvar till dopet!
Jag startade helgen med att fara upp till Kisan på tjejkväll, vi åt supergod mat, surrade och tittade på gamla bilder :) men mysigaste var nog när jag kom hem och fick krypa ner bredvid Emil och Elsa som låg och sov, låg länge och kikade på vårt lilla underverk.

Igår for vi till mamma och där strandade vi tills det var dax att fara hem och sova. Mamma hjälpte mig byta band på dopklänningen från blåa till rosa. Vi har en riktigt fin dopklänning som mormor har sytt om från sin bröllopsklänning :)

Idag har vi varit hemma och knogat på, tagit en promenad och avslutade helgen med middag hos Anton och Lina. Nu har Elsa nyss somnat så jag ska passa på att umgås med min andra hälft innan vi också ska göra kväll :)

Här är några bilder sen i fredags:



Kommentarer
Hanna

En mycket trevlig kväll hade vi! Förstår det var mysigt att få krypa ner till söta lilla Elsa och snusa hon i nacken. Vi får höras i veckan :-)

2013-01-28 @ 12:22:03
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0