middag och bio

Usch så trist det är när det är såhär kallt ute, hade tänkt fara på ungmamma idag men vi stannar hemma och bakar muffins istället :)

Igår var det som sagt första gången vi hade barnvakt på riktigt, annars har mamma eller svärmor varit med Elsa om jag har haft läkarbesök eller liknande, men eftersom vi har börjat ge Elsa ersättning en gång per dag bestämde vi oss för att ha lite egentid. Så vi var först på Tresco och åt middag och sen såg vi Jack Reacher på bio. Filmen var över mina förväntningar (fast jag hade inte så höga när det var mest grabbar i biosalongen, haha) och det var faktiskt skönt att kunna sitta och titta i lugn och ro men när bion var slut snabbt tillbaka hos mamma där Elsa var :)

Jag har även hittat en blus på mim i helgen som jag tror blir bra att ha på dopet :)



Kommentarer
Anonym

Åå , va bra att ni fått vara lite på , tu man hand ❤det är ni värda ❤❤kram avärmor

2013-01-16 @ 16:27:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0