Dagarna som rusar förbi

Jag har inte gått under jord om det är vad ni tror, jag har bara haft väldigt fullt upp! :)
 
Det var verkligen superkul i lördags, blev en spontanfest och dom festerna har för vana att bli dom bästa. Landade hemma i sängen före klockan 2, fick sovmorgon och vaknade upp utan baksmälla! Hur skönt som helst.
Annars har den härliga sommaren byts ut mot nått som liknar höst?! Är både kallt och blåsigt ute.. Så vi har bytt ut utebad och solning och istället passat på att gå ut och fika med vänner och börjat packa inför flytten :)


    
Och så ska jag ju inte glömma att berätta att min lilla tjej nu har blivit som en liten mask här hemma som drar sig fram över golven i en rasande fart!
Och nu hör jag att den lilla masken är vaken, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0