Härligt med helg!

Har verkligen inte haft någon lust att blogga dom senaste dagarna och känner inte att det har funnits så mycket att skriva om, men efter en tuff vecka närmar vi oss nu fredag och midsommar! Jag har börjat förbereda maten inför morgondagen, blir knytkalas och jag ska göra paj, spett, sallad och efterrätt.
Vi kommer börja dagen med att åka upp till småbruken och åka båt, sen blir det middag ute vid älven och jag hoppas även på att vi kommer ta en bastu. Husvagn kommer vi också ha med oss så vi kan sova över :)

Igår bjöd min blivande granne upp på mysfrukost, när vi flyttar till huset blir nämligen jag och Hanna grannar! Hur kul blir inte det?!

Min fina lilla tjej har hunnit bli över nio månader, tiden går alldeles för fort!! :)
 
Nu ska jag kolla till pajen som är i ugnen, trevlig midsommar!


Kommentarer
farmor svärmor

ja herregud vad hon växer lill<3

2013-06-20 @ 13:29:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0