sommarväder

Igår började det åska och dundra mitt i våran film/myskväll, så det var bara att stänga av alltihop och dra ut alla kontakter. Sen ställde jag mig i fönstret och kikade när himlen öppnade sig och det både ösregnade och blixtrade!
Jag pendlade mellan "åh vad mysigt det är!" och "Jag är jätterädd, ska vi inte väcka Elsa och sätta oss i bilen?!" (när jag var liten gick vi alltid ut i bilen när det åskande eftersom det tydligen är den säkraste platsen!)
Nåja, tillslut lugnade det ner sig och vi överlevde alla tre :)

Så nu har vi passat på att se klart filmen och äta frukost medan Elsa vilar. När hon vaknat drar vi upp till David och Jennie, och sen ikväll ska vi på studentmiddag för min kusin! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0