älskade

I torsdags fick vi veta att mormor hade somnat in, det är inget som kom som en chock men det är såklart ändå en stor saknad och sorg. Jag saknar så mycket mormor som hon var innan hon blev sjuk, världens bästa mormor! Sen kan jag bli så ledsen att livet är så orättvist, mormor som var en sån bra människa ska inte ha behövt leva det liv hon har levt dom sista åren.
Jag hade så gärna velat att mormor skulle ha varit frisk så jag hade kunnat få fara och hälsa på henne och sitta i hennes knä och äta hennes bullar, som alltid blev alldeles för stora men som man ändå fick ta flera av! Jag hade velat att hon funnits där när jag har behövt råd, varit ledsen och lycklig, när jag blev gravid och när Elsa hade kommit till världen. Det är så mycket jag inte hann fråga och så mycket som hon inte hann lära mig.
Nä fy fan vad orättvist det är ibland.  


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Kram <3

2013-03-16 @ 12:15:40
URL: http://liniz.blogg.se
Lillemor

2013-03-16 @ 22:49:08
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se
Fanny

Massa kramar!!! <3

2013-03-18 @ 09:15:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0