hus hus hus

Idag är det verkligen snöigt och tråkigt väder. Var så härligt igår mitt på dagen och jag var ut på två promenader med  vagnen. Hoppas det blir uppehåll så vi tar oss ut en sväng idag också.
Ikväll ska vi och fira Wiola som har hunnit fylla 1 år i helgen och så ska vi även på husvisning. Jag blir nästan galen av att fundera på hus och vart vi ska bo. Ibland vill jag bara att nån annan ska bestämma så jag slipper tänka på det.
Sitter nu och kikar på styleroom och får lite inspo. Jag vill så gärna ha ett hus (okej ett större hus) nu!!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Erica

Jag känner likadant! Längtan efter ett eget hus är stort. jaja snart kanske det kommer ut något som passar :) hoppas på det i alla fall :)

2013-03-05 @ 14:37:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0