shopping, lunch och relax

idag sov vi till halv åtta (!), jag känner mig både utvilad och pigg! :) Jag började morgonen med att göra scones som vi ska äta till frukost när Emil vaknat. Sen bär det av till boden för att gå på lite affärer och äta lunch innan vi tänkte inta nordpoolens relax. Emil blev nämligen fast anställd igår och det tänkte vi fira! Så svärmor kommer hit och ska vara med Elsa några timmar medans vi far iväg.
Det är lustigt det där, det känns både lite skönt men samtidigt väldigt jobbigt att lämna henne hemma. Jag kommer säkert ha hunnit ändra mig hundra gånger innan vi tar oss iväg, haha. Nä, det är faktiskt bara inse att hon har det minst lika bra här hemma med svärmor som med oss på stan!
 
 

Jag hade en liten hjälpreda med mig i köket i morse :)
 


Kommentarer
svärmor

sötunge <3

2013-03-03 @ 18:41:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0