En djungel av bilbarnstolar

Igår fick Elsa vara hos sin mormor medans jag och Emil for till Luleå på tu man hand, vi har nämligen varit tillsammans fyra år nu och det firade vi genom att gå ut och äta på O´learys. Vi blev sittandes där hur länge som helst, skönt att kunna sitta och surra med varann utan att bli störd av att måsta byta blöja, mata, underhålla eller söva :) 
Jag hann under den tiden även trycka i mig en trerätters, det var så sjukt gott!

till varmrätt åt vi en god pasta med kyckling och vitlöksbröd! 
 
Jag hade även hunnit se att det skulle vara vårmässa i Arcushallen, så vi for in lite tidigare på dagen så vi hann gå och kika där också. Kan verkligen rekommendera dom som inte var där i år att fara dit nästa, dom hade allt från mat och inredning till trädgårdsgrejer, hälsa och barn/baby, en mässa helt i min smak!

Så vi passade på att köpa bilbarnstolen där. Det finns ju verkligen en uppsjö av olika stolar med alla möjliga finesser och detaljer, men vi valde i alla fall Axkid Minikid. Jag hoppas vi kommer bli nöjda när det väl är dax att byta från babyskyddet.
 
 
fyndade även en hemmagjord napphållare, söt va?
 
Nu ska jag börja göra mig klar, vi ska nämligen snart börja promenera bort till Hanna och Melissa där vi ska luncha med dom och Pillan :)
 
 
 


Kommentarer
Emma

Vi har oxå axkid och är mkt nöjda! Enkel och skön! Tycker hon sitter bra i den oxå!!

2013-05-15 @ 21:25:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0