fjärilar

Hejsan! Dom senaste dagarna har jag haft fullt upp från morgon till kväll och tiden har verkligen sprungit iväg.
Igår var jag och svärmor in till storheden en sväng på dagen och sen på kvällen for jag och Elsa till Jossan, där var vi ett helt gäng som grillade och myste. Vi åkte hem när Elsa skulle sova och sen bänkade jag och Ida oss i soffan med en godisskål och såg Lets dance.
 
Nu i helgen har vi loppis i syrrans källare så jag har varit där hela dagen. Är bara hemma nu en stund innan vi ska tillbaka dit på grillmiddag :) 
 
 
Emil har sagt att jag absolut inte får köpa nått till lägenheten föräns vi flyttat in, men det här duschdraperiet från HM var så fint så jag kunde ju inte låta bli! Åh vad jag längtar..
 
 


Kommentarer
Anonym

=)) jättefint somrigt /svärmor

2013-05-25 @ 16:17:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0