sol sol sol!

Nu känns det verkligen att sommaren är på väg, dagar som denna är det verkligen skönt att vara mammaledig!
Hanna och Melissa kom hit på förmiddagen så vi tog en fika ute på bron i solen och där kan jag lova att vi mådde gott. Elsa provade att gå ute med skor men tyckte nog det var lite konstigt och ville mest provsmaka på dojjerna :) Sen provade jag att göra dom omtalade bananplättarna till lunch, det var ju superenkelt och goda blev dom!   
 
Det blev även en promenad ut på byn innan det var dax för mig att gå hemmåt och förbereda dagens grillmiddag. Jennie kom förbi så då passade jag på att bjuda in dom på middag, är alltid roligare om man är flera som lagar mat och äter.

 
 


Kommentarer
Emma

Ja de var ett tag sen nu=) Jo det är bara bra här!! Hur är det själv?=)

2013-05-17 @ 15:09:11
URL: http://ouzzo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0